Jak złożyć zamówienie?

Składanie zamówienia odbywa się w pięciu prostych krokach. Wystarczy wykonywać czynności w oparciu o wyświetlane komunikaty.

1. Wybór towarów poprzez dodanie ich do koszyka.


Chcąc dodać określony produkt do koszyka, należy wybrać go i nacisnąć przycisk „Dodaj do koszyka”. Następnie można przejść do składania zamówienia lub kontynuować zakupy.
Dopóki nie naciśnie się przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” można modyfikować zamówienie (dodać, usunąć towary, zmienić ich ilość). Aby uzyskać podgląd swojego koszyka, należy kliknąć w okienko z koszykiem (w prawym górnym rogu). Chcąc kontynuować zakupy, trzeba kliknąć w przycisk „Kontynuuj zakupy w sklepie”.

2. Podanie danych i adresu dostawy.

Zamówienie można złożyć po wcześniejszej rejestracji (założeniu konta) lub bez.
Założenie konta w naszym sklepie ma wiele korzyści. Wystarczy tylko raz podać swoje dane i adres dostawy. Po zalogowaniu przy kolejnych zamówieniach, informacje te zostaną automatycznie uzupełnione w formularzu. Ponadto w prosty sposób można sprawdzić status zamówienia, śledzić przesyłkę, dokonać zwrotu. Jednak rejestracja oczywiście nie jest obowiązkowa.
Nowi klienci, którzy nie założyli konta w naszym sklepie, zostaną poproszeni o podanie swoich danych i adresu dostawy.


3. Wybór sposobu dostawy i płatności.


W kolejnym kroku należy wybrać formę dostawy. Wszystkie dostępne opcje wyświetlają się na ekranie. Trzeba zaznaczyć jedną z nich. Całkowity koszt przesyłki (łącznie z ewentualnymi opłatami za pobranie) jest widoczny pod wartością zamówienia.
Decydując się na odbiór przesyłki w punkcie DPD, placówce RUCH-u lub Paczkomacie InPost należy wskazać punkt odbioru. Dużym ułatwieniem jest wyświetlana mapa, która pokazuje dostępne lokalizacje. Wystarczy wybrać jedną z nich.
Dokonując wyboru płatności przed wysyłką, konieczne jest wskazanie sposobu zapłaty z oferowanych opcji.


4. Weryfikacja danych.


Na tym etapie należy sprawdzić poprawność zamówienia przed jego złożeniem: swoje dane, adres i sposób dostawy, formę płatności, listę towarów i ich ilości. Dopóki nie naciśnie się przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” można wprowadzić zmiany w wymienionym wyżej zakresie. Potem nie będzie to możliwe w bieżącym zamówieniu.
W rubrykach „Uwagi dla sklepu”, „Uwagi dla kuriera” można wpisać dodatkowe informacje.


5. Finalizacja złożenia zamówienia.


Ostatnim krokiem w procesie składania zamówienia jest naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. W tym momencie zostaje ono przyjęte do realizacji.
Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „Złożyłeś zamówienie nr ...”, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel